Granny Square/Nagyi kocka takaró 2

2014. július 16., szerda · Posted in ,

Kicsit elhanyagoltam a blogot, de nem indokolatlanul. Most készültem el a második Granny Square/Nagyi kocka takaróval.  Az első itt látható.

Nem volt könnyű, sokat dolgoztam rajta, de végre elkészült. 


Ez egy 120x230-as lett és kicsit más, mint az első. A felhasznált anyagok mind bontásból valók, vásárolni nem kellett hozzá, amire büszke vagyok részben azért, mert az anyag egy vagyonba került volna, másrészt pedig azért, hogy új rendeltetést találtam a sok használatlan, elnyúlt, vagy épp divatjamúlt pulóvernek, mellénynek stb. Még mindig van anyagom, de azt hiszem nem lesz elég még egy takaróra :)


Aki készített már ilyet, az tudja, hogy talán a legnehezebb az összehorgolás. A képen látható, hogy kiraktam előre, találtatva a színeket, azután pedig elkezdtem összehorgolni. Nagyon igénybe vette az ízületeimet, de végre elkészült. Még a mosás vár rá és utána mehet a szerencsés tulajdonoshoz :) 

Remélem tetszik :)

2 Responses to “Granny Square/Nagyi kocka takaró 2 ”

martinelli. Üzemeltető: Blogger.