Sáltartó okosan

2013. október 29., kedd · Posted in

Van kb. 20 vékony sálam. Eddig a szekrény polcán voltak, összefogva, egymáson. Az egyáltalán nem volt jó megoldás, mert mivel selymes anyagok, csúsznak, vagy épp amikor kivettem az egyiket, kihúztam még kettőt vele, szóval nem volt jó. Így kitaláltam az alábbi megoldást.


Vettem egy vállfát a szekrényből, amit valamikor valami ruhaneművel együtt hoztam haza, de annyira vékony és gyenge, hogy csak vékony holmit lehet ráakasztani. Volt itthon egy vékony zsinórom, amit valamikor egy pizsama nadrágjából húztam ki, mert első perctől fölösleges volt. Összevarrtam a két végét és beakasztottam oda, ahova a szoknyákat szokták úgy, hogy négyrét legyen. Úgy húzogattam, hogy ne legyen egyforma a négy szál, majd rákötöttem a sálakat. 


Így beakasztom az egészet a szekrénybe és amikor kell, csak azt veszem le róla, amelyikhez kedvem van. Nem foglal sok helyet, mert össze lehet nyomni, ezek a sálak nem gyűrődnek.

Leave a Reply

martinelli. Üzemeltető: Blogger.