Nyereményjáték!

2013. szeptember 16., hétfő · Posted in


Elérkezett az idő, hogy megejtsük a "Kreatív Hobbim, DIY"  első  nyereményjátékát. Szeretnék szétosztani pár olyan dolgot a blog követői között, amit én készítettem.  Próbáltam úgy összeállítani a játékot, hogy minél többen nyerjenek, ezért ahány darab nyeremény van, annyi nyertes lesz. Összesen 5 db. ajándék kerül kisorsolásra, tehát összesen 5 nyertes lesz. 


És akkor lássuk a nyereményeket:


1. Horgolt mandala alátét

 2. Horgolt edényfogó

3. Gombos horgolt könyvjelző (ami egy erősen stilizált Cthulhura emlékeztet, a molyok szerint :D )

 4. 4 db. egyvirágos könyvjelző

 5. Bagoly könyvjelző

A játék menete:
1. Légy a blog rendszeres olvasója/követője.
2. Hagyj egy megjegyzést ennél a bejegyzésnél, ha játszani szeretnél és írd meg melyik nyeremény tetszik neked, melyiket szeretnéd. Ha az összes tetszik, sorold fel az összest.
3. Like-old a Kreatív Hobbim Facebook oldalát, ITT 
4. Ha van blogod, írj egy bejegyzést a játékról, vagy kiteheted a képet az oldalsávba.
5. Amit a 2-es pontnál kértem, az azért fontos, mert ahány terméket választasz, annyi sorsoláson veszel részt.
6. A játék ma kezdődik és addig tart, amíg a blog követőinek száma eléri a 30-at. Ha türelmetlen vagy és hamar szeretnéd megkapni valamelyik terméket, akkor tedd meg azt, amit a 4-es pontnál kértem.
7. Megkérek mindenkit, hogy jelezze milyen néven követi a blogot, továbbá megkérem azokat, akik csak megjegyzést hagytak, de nem követik a blogot, hogy nyomják meg a gombot, mert ellenkező esetben nem tudom figyelembe venni a jelentkezésüket a játékra. A szabály mindenkire egyformán vonatkozik, nincs kivétel.

Remélem mindenki talál magának valamit ami tetszik.


31 Responses to “Nyereményjáték!”

  1. Gombos könyvjelző
    Egyvirágos könyvjelzők
    Bagoly könyvjelző

    Szuper a blog!

    @sassenach moly voltam... :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én az alátétért és a könyvjelzőkért szeretnék harcba szállni, a legjobban a baglyos tetszik, imádom őket :) Nagyon ügyes vagy, mind szép munka :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Én a gombos horgolt könyvjelzőt, a virágos könyvjelzőt, vagy a baglyosat szeretném :) Egyébként mindegyik nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  4. @sassenach moly - sajnos ezt így névtelenül, moly regivel nem tudom elfogadni.

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nekem nagyon tetszik a gombos horgolt könyvjelző, az egyvirágos könyvjelző, és a bagoly könyvjelző.
    Igazán szépek lettek! :-)

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nagyon ügyes vagy, szép dolgokat készítettél. Én a könyvjelzőkre voksolnék :) A bagoly meg a virágos tetszik a legjobban :)
    A 4. pontot nem tudom teljesíteni, mert nincs blogom, de remélem azért elfogadod a jelentkezésem :)

    Üdv: moncsicsi83

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen mindenkinek! :)

    Moncsi - Nyomd meg a "Feliratkozás a webhelyre" gombot az oldalsávban és akkor elfogadom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez meg van, viszont pótolom hiányosságom. Mónika Gyuris néven vagyok feliratkozva a blogra.

      Törlés
  8. Szia!
    Amik a legjobban tetszenek:
    1. Horgolt mandala alátét
    4. Egyvirágos könyvjelző
    5. Bagoly könyvjelző
    Kitettem a képet a blogomra, de sajnos kevés a követőm. Azért hátha valaki meglátja:
    http://www.cseppkekonyvei.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  9. szia,
    Mindegyik gyönyörű, de versenybe az alátétért, a gombos könyvjelzőért és a baglyos könyvjelzőért szeretnék:)

    VálaszTörlés
  10. Szia, ez is a te blogod? Nem is tudtam:)
    Természetesen a könyvjelzők a kedvenceim, a gombos könyvjelző, a virágos könyvjelzők és a baglyos könyvjelző:)
    További szép alkotásokat és sok követőt:) Sajnos FB - n nem tudlak like-olni, nincs FB - profilom.

    VálaszTörlés
  11. A bagoly, az egyvirágos és a gombos könyvjelző a dobogós.
    Az edényfogó is tetszik,csakúgy mint a poháralátét.

    VálaszTörlés
  12. Szia! Nagyon ügyes vagy, az összes tetszik!

    VálaszTörlés
  13. Szia! Mindegyik tetszik :).
    Üdv: Sweetyke

    VálaszTörlés
  14. Szia! :) Nekem a három könyvjelző tetszik, nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  15. Horgolt mandala alátét,horgolt edényfogó,gombos horgolt könyvjelző,4 egyvirágos könyvjelző! :)

    VálaszTörlés
  16. Szia!Nekem legjobban az alátét és a bagoly tetszik!Nagyon szépek a munkáid!

    VálaszTörlés
  17. Szia! Nekem a virágos könyvjelző és a gombos könyvjelző tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Kimaradt a horgolt szó a gombos könyvjelzőnél!!

      Törlés
  18. Szia!
    Fanni Kereki néven követlek.
    A következők tetszenek: 1. Horgolt mandala alátét 3. Gombos horgolt könyvjelző 4. 4 db. egyvirágos könyvjelző 5. Bagoly könyvjelző :)

    VálaszTörlés
  19. Szia!

    Vascello néven követem a blogodat :)

    VálaszTörlés
  20. Oké, akkor a te eseted is tiszta! :) Így már érthető :) Köszi!

    VálaszTörlés
  21. Szia. Szeretnék részt venni.:)
    Legjobban a mandala alátét, az egyvirágos és a baglyos könyvjelző tetszik, de mind gyönyörű.
    Tamii néven követlek.

    VálaszTörlés
  22. Szia.
    A gombos, a viragos es a baglyos konyvjelzokert szeretnek harcba szallni.
    Nagyonugyes vagy es szepen kotsz:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaa, es azthiszem Petra Dombi neven kovetlek.

      Törlés
  23. Hello! :)

    Nekem mind nagyon tetszik. :)
    1. Horgolt mandala alátét
    2. Horgolt edényfogó
    3. Gombos horgolt könyvjelző
    4. 4 db. egyvirágos könyvjelző
    5. Bagoly könyvjelző

    Attila Csecse néven követlek. :)

    VálaszTörlés
  24. Szija!

    Én a poháralátétet szeretném. :)

    VálaszTörlés

martinelli. Üzemeltető: Blogger.