Horgolt mandala

2013. szeptember 4., szerda · Posted in , , , ,

Előre elnézést kérek a leírásért. Most olyan vagyok mint a zenész, aki nem ismeri a kottát és hallásból játszik. Én sem nagyon ismerem a horgolásban használt szakkifejezéseket, de igyekszem utána nézni és helyesen használni őket. Remélem azért érthető amit leírok.


Készítettem egy hurkot egy láncszemmel és a hurok körül horgoltam 12 egyráhajtásos pálcát.  Varrótűvel eldolgoztam a szálat. 


Ugyancsak egyráhajtásos pálcával haladva, minden láncszembe két pálcát készítve, összesen 24 egyráhajtásos pálcával elkészült a második sor. Ezt is eldolgoztam és színt váltottam. 


Harmadik sorban pirossal dolgoztam. Készítettem egy egyráhajtásos pálcát, majd 4 láncszemet és a következő egyráhajtásos pálcát a harmadik láncszemben rögzítettem. Így kaptam 8 hurkot.


A következő sorban a 4 láncszemre 8 láncszemet horgoltam.


Feketével dolgoztam tovább. A 8 láncszem közepén, tehát a negyedik láncszembe horgoltam 4 egyráhajtásos pálcát, egy láncszemet, majd ismét 4 egyráhajtásos pálcát. Ezt ismételtem amíg körbeértem.


Utána pirossal, rövidpálcával körbehorgoltam a mandalát úgy, hogy a 4 egyráhajtásos pálca közötti láncszembe 3 láncszem kerüljön mindenhol.


Nem tökéletes, de mint első darab szerintem elfogadható :)

Leave a Reply

martinelli. Üzemeltető: Blogger.